środa, 11 czerwca 2014

KobiecaLogika

Czytałam świetne posty mężczyzny który prowadzi strone pt 'KobiecaLogika' podziwiam go, na prawde ciężko w takim stopniu tak dobrze pisać i trafić do tak wielu osób. Przeczytałam kilka opowieści które zachęciły mnie do startu prowadzenia czegoś. Jeszcze nie wiem czy obierze to jakiś kierunek tak jak u niego. W sumie on pisze o wielu sprawach które dotyczą wiekszości ludzi tak jak fakt jak często można spotkać oszustów i oszustki w internecie. Sama kilka razy byłam na randkach w ciemno i przekonałam się jak ludzie starają sie ukrywać swoje wady. Przecież jeśli każdy z nas był z siebie zadowolony było by znacznie łatwiej z komunikacją miedzy nami. Jeśli nie odpowiada Ci ile ważysz to czas coś z tym zrobić a nie dodawać zdjęcia tylko twarzy żeby złapać potencjalnego naiwniaka który poleci na twoje zretuszowane zdjęcie które jest namiastką tego jak wyglądasz. Chore! Dlatego właśnie znajomości internetowe są niebezpieczne bo nie wiadomo czy osoba którą w taki sposób poznajesz jest prawdziwa. Czy jest taka jak sie opisuje i czy w normalnym życiu będzie miał podobny charakter jak taki jaki pokazuje przez pisanie. Wszystkiego trzeba w życiu spróbować i nie żałować ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz